1. Wybór oferty
W wyborze oferty pomogą Państwu dostępne na stronie wyszukiwarki (Merlin.X i SART) prezentujące na stronie wybrane oferty. W każdej chwili mogą Państwo także poprosić o pomoc naszych konsultantów.
Korzystając z wyszukiwarek mogą Państwo dokładnie określić parametry wyjazdu: państwo – region, miejsce wyjazdu, termin wyjazdu, ilość dni oraz cenę maksymalną. Preferencje można uściślić wybierając wyszukiwanie szczegółowe, gdzie dostępne są dodatkowe opcje, m.in. rodzaj wyżywienia, rodzaj transportu, standard hotelu, udogodnienia lub wyszukiwanie wg Organizatora. Po wybraniu interesujących Państwa parametrów i kliknięciu przycisku -szukaj” pojawi się lista ofert spełniających wybrane kryteria, wśród których mogą Państwo wybrać tę, która odpowiada Państwu najbardziej.
2. Rezerwacja imprezy turystycznej
- przez internet – po wybraniu wycieczki i znalezieniu odpowiedniego terminu wyjazdu dokonają Państwo rezerwacji oferty poprzez kliknięcie przycisku -rezerwuj”, -zamów” lub -sprawdź miejsca” w zależności od wyszukiwarki. Wypełniając formularz uzyskamy od Państwa niezbędne dane do przygotowania dokumentów rezerwacyjnych. Wypełnienie formularza nie oznacza gwarancji wyjazdu (nie jest to zawarcie umowy w rozumieniu kodeksu cywilnego). Przesłanie przez Państwa wstępnej rezerwacji stanowi potwierdzenie zapoznania się z warunkami uczestnictwa w danej imprezie.
- przez telefon – rezerwacji mogą dokonać Państwo dzwoniąc do nas pod numer:
- +48 32/42-55-797 (poniedziałek – piątek w godz. 9:00 – 16:00)
- lub 509 858 802 (poniedziałek – sobota w godz. 9:00 – 21:00),
podając nazwę imprezy, symbol, datę wyjazdu i miejsce wyjazdu – nasz konsultant zarezerwuje wskazaną przez Państwa imprezę lub przeprowadzi ją wspólnie z Państwem.
- przez Punkt Obsługi Klienta – rezerwacji mogą Państwo dokonać również w siedzibie Biura Podróży SUNNY DAYS, która mieści się pod podanym poniżej adresem:
44-251 Rybnik – Boguszowice Stare, ul. Małachowskiego 20A
3. Potwierdzenie miejsc i kosztów
Niezależnie od wybranej możliwości dokonania rezerwacji nasz konsultant potwierdzi dostępność miejsc i koszt pobytu.
4. Przesłanie dokumentów rezerwacji
Jeśli dokonali Państwo rezerwacji przez internet lub telefon nasz konsultant prześle e-mailem na skrzynkę pocztową potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z dokumentami
rezerwacyjnymi: umowę wstępną i warunki uczestnictwa.
5. Podpisanie umowy i dokonanie płatności
Po zapoznaniu się z dokumentami, sprawdzeniu ich poprawności i zaakceptowaniu warunków wyjazdu dokonują Państwo wpłaty podanej kwoty na konto:
PHU SUNNY DAYS mgr Krystyna Kempny
44-251 Rybnik, ul. Małachowskiego 20A
PKO BP S.A. 25 1020 2472 0000 6902 0175 2005
w tytule podając numer rezerwacji, nazwisko, na które rezerwacja została złożona oraz nazwę hotelu/imprezy i termin.
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest dokonanie zapłaty za zakupioną imprezę. Płatność może być dokonana gotówką w siedzibie Biura Podróży SUNNY DAYS lub przelewem bankowym na konto.
W przypadku dokonania przez Państwa płatności za pomocą przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty faksem na numer +48 32/ 42 18 518 lub e-mailem na adres biuro@sunnydays.pl, co w znacznym stopniu przyspieszy proces rezerwacji.
Do momentu wpłaty/otrzymania potwierdzenia wpłaty rezerwacja jest rezerwacją wstępną. Potwierdzenie wpłaty jest równoznaczne z zakończeniem rezerwacji i dokonaniem zakupu.
Prosimy o przestrzeganie ustalonych z konsultantem terminów płatności – gwarantuje to utrzymanie wstępnie zarezerwowanych miejsc.
6. Dostarczenie dokumentów podróży
Po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia wpłaty nasz konsultant potwierdza rezerwację u Organizatora i przesyła do Państwa potwierdzoną i podpisaną umowę – zgłoszenie, które należy zabrać ze sobą w dniu wylotu/wyjazdu na lotnisko/miejsce wyjazdu.
7. Potwierdzenie godzin wylotu/wyjazdu
Godziny wylotu/wyjazdu potwierdzamy na 48 godziny przed podróżą. W tym celu prosimy Państwa o kontakt z naszym konsultantem i potwierdzenie godziny wylotu/wyjazdu.
Państwa bezpieczeństwo i udane wakacje są dla nas najważniejsze dlatego też na dzień przed wylotem skontaktujemy się z Państwem i jeszcze raz potwierdzimy szczegóły dotyczące wylotu/wyjazdu.
PROSIMY PAŃSTWA O PODANIE NUMERÓW TELEFONÓW,
POD KTÓRYMI SĄ PAŃSTWO DOSTĘPNI!